Нещо посветено на теб

Кават, че с времето болката ще изчезне, но това е една огромна лъжа.Болка като тази не може да изчезне просто така.Тя е част от душата, чрез чието напомняне тя страда.Но аз трябваше да го направя.Съжалявам много, но така бе редно.С теб сме твърде различни.Невъзможно е да сме заедно.Има твърде много пропасти и капани, които препречват пътя ни.Разделени всичко е по-лесно.Но аз не го искам.Никога не съм спирала да те обичам, независимо какво казват другите.Дори сега, разделени от хиляди километри чувствата в мен са все така силни и разтърсващи като в онзи първи път, в който те видях, слизаше по стълбите.Знам, че те нараних и не бих могла да искам прошка.Но моля те, не ме забравяй.

Където и да отида аз няма да те забравя…

Вашият коментар

