Дали това е краят?

Дали това е краят?Нима се отказвам толкова лесно?Защо не се постарах поне този път?Защо ли?Защото съм страхливка.Страх ме е от отказа, не достатъчно смела да се боря за нещата, които ме интересуват.А може би все пак така е трябвало да стане.Може ли да се каже, че опитах?Този жалък опит брои ли се?На всичкото отгоре се оказа и неуспешен, разбира се защо да се учудвам.Толкова много ли исках, просто една приказка с щастлив край.Исках поне един път нещата да се случат.Да изживея и аз това, което и останалите.Да го почувствам, да съм щастлива.Не желая много, просто нещо истинско, изпълнено с най-хубавите чувства и трепети.В реалността тези приказки не съществуват, там се сблъскваме с разочарованието, болката и сълзите ни.Те ни съпътстват, навсякъде са с нас.Дават ни само краткотрайно щастие колкото да залъжат сърцето, че има възможност нещо да се случи.Случва се на всеки и аз не съм изключение.Наистина за миг повярвах, че може би все пак нещо ще се промени.Но уви си останах само с надеждата.Чийто пламък започва бавно да гасне, минута след минута, час след час и така докато не остане само един въглен, символизиращ, моето сърце…

Вашият коментар

