Няма изход…

Нещо стана, не мога да го опиша.Сякаш нещо се пречупи в мен, сякаш светът ми се разпадна, но не бавно-парченце по парченце, а изведнъж за секунди сякаш торнадо го бе връхлетяло.Всичко се срина, надеждата изчезна, няма я, този път наистина я няма.Тръгна си и едва ли ще се върне.Всички думи са безсмислени, няма да имат никаква стойност в този момент, не мога да го опиша, трябва да се почувства. И боли толкова много.Но не мога да плача, просто не е възможно, сякаш ми е забранено, а толкова искам, никога не съм го искала повече през целия си живот.Не ми трябват нито пари, нито милиони дрехи искам само да плаче.Милионите солени капчици да закапят от очите ми.И да завали….Как искам само да вали…пороен дъжд и никога да не спира….не и докато не се почувствам по-добре…..завинаги .Сама съм и тук е студено и тъмно.Всичко хубаво отдавна си е тръгнало и е заменено с мрак, тъга, физическа болка,  страдам…с всеки ден все повече.Разболявам се….но за тази болест лек няма.Никога не е имало….Тогава как са оцелявали хората?Просто е….не са.Те са тук в тази тъмнина като сенки…моето бъдеще.Скоро ще съм една от тях….една сянка без име, лице, душа, забравена от всички.Просто едно нищо….един непрогледен мрак….няма спасение, няма надежда, няма светлина…те си отидоха….както трябва да направи всеки…преди да е твърде късно…..този мрак те убива капка по капка изцежда жизнените ти сили….слаб си, не можеш да говориш…да дишаш….и просто умираш….без дори да си го искал….без дори да си помислял за този вариант.Но това е правилното решение…винаги е било и винаги ще бъде.Не го оспорвай, а го приеми…Няма връщане назад.Няма изход…не можеш да избягаш от черната дупка, в която се намираш….Просто не е възможно…

Не можеш….

Вашият коментар

