-Какво правиш?-попитало момчето

-Влюбвам се?-отговорило момичето.

-Но защо го правиш?

-Защото трябва.Омръзна ми да съм сама.

-Но ти не си.Имаш нас.Имаш мен.

-Не е така.Чувствам се излишна.Виждам как я гледаш, следваш всяко нейно движение, викаш я първа, смеете се заедно.Прегръщаш я, а мен-не.След като се върна се обади първо на нея и поиска да се видите.Ти я обичаш.

-Обичам теб.Тя е просто приятел.

-Лъжеш се.Ти изпитваш чувства много по-силни от приятелски към нея, но не си признаваш.Затова моля те пусни ме не издържам вече.Обичам те, но не съм мазохист

-Щом това е желанието ти.Искам да си щастлива.

-Без теб не бих могла да бъда, но благодаря ти!

Вашият коментар

