Скъпи мои читатели,

Аз съм щастлива и доста изненадана!Търсете вината в едно момче.Познавам го от както се помня, може да се каже, че сме израснали заедно.И го харесвам от цяла вечност.Но се виждаме рядко.Напоследък влизаше доста често във фейса.Попринцип не го прави.Откакто го имам в приятели да е влизал само 3-4 пъти и то за малко.Но сега влиза и седи доста време.Снощи си мислех, че ако утре е на линия ще му пиша.Направих го.Честно не очаквах да ми отговори, защото и преди съм му писала, но за всеобща изненада го направи.Писахме си 36 минути, защото някакъв негов приятел му дошъл на гости.Идиот как може точно сега, развали всичко.Но утре пак ще му пиша надявам се за по-дълго.Знаете ли това може да е началото на нещо прекрасно…..Стискайте ми палци!!!

Вашият коментар

