Какво правя?Наистина не знам.Може би аз съм тази, която си играе.Аз използвам хората, не ги ценя, не ги смятам за приятели или поне не за истински.И сега за кой ли пореден път аз отново съм объркана.Случиха се някои неща, които промениха моето мнение, отвориха ми очите.И това, което видях не ми хареса, никак даже.През цялото време съм била сляпа, под контрол, като кукла на конци, марионетка.Но знаете ли аз заслужавам нещо по-добро, всеки го заслужава.Заслужавам някой, който ще хареса мен, а не външността ми.Заслепена съм от няколко комплимента….много съм лесна.Колко жалко, а.Коя съм аз?Не знам.Какво искам?Не знам.Може съм само едно обикновено  16-годишно момиче, незнаещо нищо за живота и света, което се страхува да изпитва нови чувства и изобщо да преживява нови неща.Предполагам, че не се е намерил човекът, заради когото ще рискува….

Вашият коментар

