Вкъщи….

Морето свърши.Доста бързо се търкулнаха тези 10 дни.Изкарах си добре.Беше си супер даже успях да изгоря, но не беше незабравимо, нещо ми липсваше.По-скоро някого.Но както и да е.Сега съм в София и се опитвам да наваксам.Първо новината, която най-много ме зарадва е, че на 22 юли моят блог е гледан 56 пъти.Толкова много, някак си не мога да повярвам, наистина.Засега историята ми се приема доста добре и наистина съм много щастлива, но може би ще трябва да попроменя някои неща.Да видим….какво друго, а да.Осъзнах каква глупачка съм и колко лесно се доверявам на хората.Много е гадно да те лъжат.Но ако започна да пиша за този индивид ще ми отнеме твърде много време така че ще го отложа за някой друг път.Но един съвет: Не се доверявайте на момче със сини очи. Обещавам скоро да напиша някой и друг ред за него.Но не знам кога ще е това.Пожелавам ви едно прекрасно лято….дано и моето да е такова…..

Вашият коментар

