Ако срещна Джъстин Бийбър….

Шансът да срещна Джъстин Бийбър е нищожен.Все пак живея в България-страна, за която той едва ли е чувал.И донякъде е разбираемо ние сме една малка държава трудно видима на огромната карта.Може да ви се стори песимистично, но си е самата истина.Мога да си помечтая, да си представя и да се надявам силно, че някой ден ще го видя.И ако това стане ще си помисля, че сънувам, защото такива невероятни неща не се случват в реалността.Не съм сигурна как точно ще реагирам ако го срещна, но със сигурност ще си глътна езика и просто ще го гледам с голяма глупава усмивка на лице.Цялата ще треперя и то много.А ако ме и прегърне буквално ще умра.Вътрешно ще искам да ми даде куп автографи както и да се снимам милион пъти с него, да го опозная.Но няма да направя нищо от тези неща, защото мозъкът ми ще е зациклил и няма да може да раздава команди.Ще съм парализирана.Но да се надяваме, че ако това стане той сам ще поеме инициативата и ще ми помогне да се почувствам комфортно и на място в неговата компания.А след като си тръгне ще скачам и пищя като луда. Наистина много много искам да го видя на живо дори да е на негов концерт….

Вашият коментар

