Имам една мечта, една неосъществима мечта, но аз вярвам, вярвам в себе си….и никога няма да спра да мечтая, защото на това ни учиш ти, да не спираме да вярваме….Believe

Не винаги мечтите се сбъдват.Независимо колко вярваш, колко усилия полагаш понякога просто не се получава.И вината не е в теб.Не е било писано.Най-гадното е, че просто се примиряваш, защото няма какво повече да направиш.Опитал си всичко, на което си способен.И какво ?Седиш в стаята си и се самосъжалявам или излизаш навън със слушалки в ушите.Музиката кънти и се опитваш да забравиш, но не можеш.Чувстваш, че си  се провалил.Мислиш, че вината е в теб.Но не е така.Не знам чия е вината?На съдбата, може би.Но защо ако си преминал през някои гадни неща тя няма да иска да си отново щастлив, усмихнат.Защо не иска да ми подари този един-едничък момент?Не го ли заслужавам не по-малко от останалите?Защото всички тези непознати хора ще изживеят своята мечта, ще получат своя миг, но аз не.Може би закъснях.Късно осъзнах всичко.А може би си го заслужавам, вероятно, защото извърших някои не много добри неща, държах се гадно със семейството ми, с приятелите ми, с него и сега си получавам „наградата“.Не искам да е така.Искам да се променя, да не бъда тази, която съм.Защото това момиче е ужасно, егоистично, мързеливо, самотно, тя е тъжна и си няма никогo.Единственото, което иска е тъпата и мечта да се сбъдне, защото и е останало само това.И след като това стане тя ще бъде друга, ще има нещо, което ще я крепи и ще и вдъхва вяра…неговата музика, неговия глас…..

Вашият коментар

