Help me

Чувствам се ужасно и имам нужда да споделя.Моята мечта, да я наречем така, няма да се сбъдне.Просто е невъзможно освен ако не намеря или спечеля около 2000 лева, което си е невъзможно.И този факт ме яде отвътре.Толкова искам да отида на концерта (някой от вас ще кажат, че мечтата ми е тъпа, не ми пука какво мислите).Намерих билети за Париж, но както казах е твърде скъпо.Предвид финансовото ни състояние и купищата дългове е НЕВЪЗМОЖНО!Просто няма как да стане освен ако не продадем някоя земя или нещо такова.Знам, че са много пари и според всички в семейството ми не си заслужава.Но аз не мисля така.Баща ми не вярва в мен, смята всичко това за глупост.Действа ми доста обезкуражаващо.Джъстин винаги казва да не спираме да вярваме и никога да не казваме никога, но в моя случай…..Believe

One thought on “Help me

  1. Хей, момиче аз съм на 12 и същото съм Belieber-ка и аз много искам да отида на негов концерт, но като нямам възможност няма как да стане…Просто исках да ти кажа че не можеш да искаш толкова много пари от родителите си заради един концерт ти сама го каза имате много дългове и е невъзможно.Не се тормози от това..Подкрепяй и обичай Джъстин мисля че и това ще е достатъчно и знай че Джъстин те обича🙂❤

Вашият коментар

