Реалност?

Кой съм аз?Колко от вас са си задавали този въпрос?Аз твърде често.Не знам коя съм, къде е моето място в света дори не знам в какво да вярвам.Имам чувството, че всичко е една илюзия.Животът ми е измислица, няма нищо реално в него.Дори отношенията на  нашите.Толкова много тайни, които провалят всичко.Защо си го причиняваме?Защо се нараняваме взаимно?Защо трябва да ни боли?Не можем ли просто да сложим край.Да поплачем за час-два вместо да се мъчим месеци наред.Защо просто не си признаете и да приключваме с този фарс?

Вашият коментар

