Чувствам се ужасно, буквално като едно нищо.Баща ми ме мрази и не преувеличавам.Крещи ми без причина, просто така се ядосва и не знаех защо.Нищо не бях направила.Нали знаете как родителите те ядосват и им се дразниш, отиваш при баба си и и споделяш всичко това.Не знам за вас, но аз го правя и ми помага.Едната ми баба ме разбира, не казва на никога за нашите разговори и вярва в мен и невъзможните ми мечти.А другата е точно обратното.Тя не вярва, бърка се навсякъде и очевидно не може да и се има доверие.Защото е казала на тати всичко, за което сме си говорили.И знам, че и аз имам вина, защото и казах някои лоши неща за него, но тя няма ни най-малко право да ни се бърка и да му казва.Това са си наши неща.И сега заради нея той ме мрази.Наистина.И аз се чувствам ужасно.Повярвайте ми никой не заслужава такова държание.Никой човек, който и да е, не заслужава да му викат.Никой не иска да чуе , че баща му не иска да прекара време с теб или да те заведе до магазини за обувки.Чувствам се наистина гадно и когато мама ми се обади в автобуса, за да ми каже всичко това бях на косъм да се разплача.Просто всичко ми дойде в повече.Не съм толкова силна и не мога да го понеса…

Вашият коментар

