И така искам да напиша някои неща, просто да си излея душата, нали затова направих този блог.Никой от приятелите ми не знае за съществуването му, освен Васи, разбира се.И никой не трябва да разбира, защото това ще доведе до много лоши неща, до много болка и сълзи от моя страна.Защото за пореден път се убедих, че децата са жестоки и то много, пука им единствено за собственото им забавление и само търсят някой над когото да се присмеят.Аз не искам да съм този някой.Само и единствено в този блог съм си аз, пиша си за това, което си искам и съм свободна, знам, че няма кой да ме осъди или да ми се присмее по простата причина, че никой не знае коя съм и по-добре.Също така се убедих, че не мога да имам доверие на някои хора.Не знам защо допуснах тази грешка, наистина, понякога съм адски наивна.И сега съм убедена, че сте доста объркани.Ще се опитам да изясня.Дадох на едно момче от моя клас, което ми се води „приятел“ един-два мои разказа и той ги сподели с двамата най-големи идиоти в класа.А самите произведения са малко как да кажа мръснишки, не чак толкова много, но има някои секс сцени и днес точно на моя рожден ден те си правеха безвкусни шеги относно разказите ми.А това беше гадно и адски много ми скапа настроението.Колко всъщност тъп може да си, за да направиш това, ама честно ми кажете, защото не знам? Искам ми се да го забравя, просто да се изтрие от паметта ми.Събота и неделя се очертават по-добри дни, така че се надявам да се разсея и то много.Не по-добри дни, а направо страхотни-танци, ще се видя вечерта с братовчед ми и другите от семейството, а вярвате ми или не винаги е адски забавно, а в неделя пак танци и после с Васи ще отидем в МОЛА (да тя се нави) и съм сигурна, че ще си изкараме супер!!!!!

Вашият коментар

