Mall Bulgaria

instagr.am

Днес беше откриването на мола (този до Джъмбо и Била).И за първите 100 влезли в H&M ще има ваучери на стойност 20лв.Естествено аз исках, именно заради това и реших да отида на откриването.Адски груба грешка!!!Няма да я повторя отново.Отидох с брат ми някъде към 9 и 30ч.Нямаше мн хора, а самото откриване бе от 11ч. (wow, да сега не си усещам краката). Час преди отварянето на вратите вече имаше доста хора, които се бутаха, всеки искаше да е първи.Трябва ли да ме учудва и факта, че имаше доста баби и дядовци? Входните врати са въртящи и щом ги пуснаха, бях буквално избутана и едва ли не смазана.Тези хора все едно не са виждали мол.Направо бяха като полудели.После се редих цял час на опашката за H&M, отново бях ръчкана и бутана, напразно.Не успях да взема ваучер.След това разгледах и самия мол, останах меко казано разочарована.Първо няма Макдоналц, може и да отварят, но засега няма.Няма ги и моите любими магазини, а само някви скъпарски, нищо тийнейджърско.Също така книжарницата не ми хареса.Просто имаше твърде много хора, голяма суматоха беше и всички се бутаха.Направо ужас!!!!! Повече ама никога никога няма да отида на отварянето на мол!!! Повярвайте ми бе кошмарно.И всички тези хора…ама наистина все едно отварят първия мол в България, а не поредния.Пълна загуба на време и сега крачетата ме болят, но не се оплаквам.Едва ли скоро пак ще го посетя, никак не ми допадна, а чаках едва ли не 4 години, за да го построят.Доста разочароващо, наистина!!! Ако случайно някой от вас е бил може да сподели впечатленията си!

Вашият коментар

