Честита нова година!!!!

 

Още една година измина…Честно казано не знам с какво ще запомня 2013 г. Беше странна и доста депресираща година. Преминах през доста неща, открих себе си, после се изгубих, но в крайна сметка все още не знам коя съм. Запознах се с някои страхотни хора. Обърках се още повече в чувствата си. Разбрах, че хората като цяло те използват само и не им пука наистина за теб самия, но както и да е. Стана ми ясно и кои са истинските ми приятели или поне кои са тези, които не ми говорят зад гърба.

 

Надявам се силно 2014 г. да е много успешна, да ме приемат в университета, да си изкарам едно страхотно лято, да купонясвам! Просто да е една незабравима година!

Вашият коментар

