tumblr_l4gjjzgBeB1qb81l0o1_500

-Ами ако си просто един дълъг сън и щом се събудя те няма и се окаже, че никога не те е имало?

-Не съм сън, повярвай.

-Не мога. Твърде е хубаво, за да е реално. Такива неща не ми се случват.

-Това не е вярно. Ти заслужаваш да си щастлива!-каза мило и погали бузата ми.

Докосването изпрати тръпки по цялото ми тяло.

-Повярвай, че никъде няма да ходя.

-Страх ме е. А ако се окажа права и изчезнеш? Тогава какво?

-Няма да изчезна. Заклещена си с мен до края.

-Обещаваш ли?-попитах го тихо.

-Да. Няма да се отървеш от мен толкова лесно, не се тревожи.

Засмях се. Той ме прегърна силно. Нямаше съмнение, че е истински, а не плод на въображението ми. И все пак беше твърде хубаво…

Вашият коментар

