3 години!!!!

 

Преди малко разбрах, че са станали 3 години откакто имам блога. Не мога да повярвам, нереално е колко бързо лети времето.

Все едно беше вчера, когато постнах първата си публикация. Обожавам блога си, обожавам това, че мога да публикувам каквото си поискам и никой няма да ме съди или да ми се смее после. Тук съм си аз и само аз. И ако някой следи блога ми редовно съм сигурна, че ме познава по-добре и от мен самата.

Надявам се още много години да си пиша тук и да не го зарежа. Благодаря на всички, които го посещават и дано ви харесва.

 

 

Вашият коментар

