Новини

Имам важно нещо за споделяне.

Вчера писах на авторката на книгата „Игра на маски” и я попитах дали може да прочете някои мои неща и да ми даде мнение. Честно казано очаквах да не получа отговор и много се учудих, когато всъщност тя ми отговори. Даде ми имейла си, на който да и пратя нещата. Покани ме на премиерата на новата и книга. Както и ми предложи да се видим. Много се развълнувах. Също така ме е малко страх, защото не искам да ми каже, че например нещата ми не струват и нямам талант. Ще е болезнено. Също така знам, че имам още много да уча. Засега смятам да и пратя няколко неща и да оставя срещата за по-късно. Но ако наистина съм добра и имам някакво бъдеще в тази сфера няма как да не се видя с нея.

Стискайте ми палци и дано хареса моите неща!!!!!

Вашият коментар

