Срещата с авторката мина доста добре. Много съм доволна. Разбира се аз бях доста нервна.
Тя е симпатична, мила. Даде ми наистина полезни съвети.
Също така смята, че имам талант, че съм добра. Каза ми, че историята, която и пратих се чете лесно, харесала и е. Много съм грамотна.
Думите и ме направиха много щастлива. Защото едно е някои на
12-15 години да ми каже, че съм добра, друго е някой, чиято работа е това да ми го каже.
Тя ми каза ако имам нужда от помощ да се обърна към нея. И най-хубавото е, че вярва в това, че ще напиша и издам книга. Няма по-страхотно чувство от това някой да вярва в теб. В моя случай това са наистина много малко хора.
Срещата беше наистина полезна за мен. Не ми остава нищо друго освен да напиша книгата.

Вашият коментар

