Дадох на една приятелка да прочете One life и ето какво мисли тя за кратката ми история:

aww не може да свърши тааака. Една дума: ОБОЖАВАМ ГО. Много е различно, много красиво. Не знаааам как да започна.. някакси докато го четях изпитвах едно топло чувство. Може би ми се струва много по-различно, защото не е в онзи тъмен, мрачен и студен тип, в който принципно пишеш. Беше топло и имаше друго човешко същество, което да участва и да бъде втори герой, който да запълва празнината, да не е студено, а да е комфортно и уютно. Използвам твърде много думите ‘студено, топло, мрачно, светло“ но те ми помагат да определя огромния контраст, между всичко твое, което съм чела и това…Харесва ми толкова много, мисля, че съм пристрастена. Не ме разбирай погрешно всички други неща са най-добрите по техния тъмен начин, но това не е като тях. Пак е твоя стил, твоите характерни неща. Невероятното описване, с което само ти можеш да ме накараш да си представям сцените, които чета, до най-мъничката подробност, всичко е в твоя начин на писане. Но е написано с различна емоция, с нова идея, с нови надежди и мечти и с нова светлина…. Честно, всеки път ме изумяваш, оставам без думи, и нямам какво да ти кажа, но после си спомням това, което съм прочела и всичко, което искам да ти кажа, просто се сблъсква в главата ми. Сигурно излизат големите безсмислици, но кашата, в която превръщаш главата ми докато чета, е най-страхотното нещо на света ..

 

***

 

Тя е най-милият човек на света! Винаги ми пише страхотни коментари. Благодарна съм и за това, че е насреща и никога не отказва да чете нещата ми.

 

Вашият коментар

