Малко вяра

Както знаете в момента пиша първата си книга. Имам написани около 67 страници, което според не е много, предвид факта от колко време съм я започнала.

Напоследък нещо се случва и не знам как точно да го обясня, но имам проблем с писането. Всичко, което се опитам да напиша, свързано с тази история е ужасно.

Нещата звучат толкова по-добре в главата ми, но седна ли да пиша просто не се получава. Не знам защо.

Ще се опитвам, ще трия и отново ще пиша докато не стане перфектно. Трябва да приема факта, че нищо не става перфектно от първия път, независимо колко ми се иска. И трябва да се стегна, защото нямам много време. Остават броени седмици до началото на университета и кой знае колко ще съм заета с него. Исках да напиша книгата до края на лятото, имах цялото време на света, но не успях. Поставих си за нова цел до края на годината, което са 4 месеца. Мисля, че е възможно ако спра да се мотая и седна и пиша сериозно. Имам идеите, вече знам какво ще стане, как ще завърши. Почти всичко е измислено. Остава да бъде написано.

А това е най-трудното. Никога не съм изпитвала такава трудност при писане. Обикновена нещата стават, плавно, леко. Но този пъти имам чувството, че си изсмукват думите от пръстите.

Никой не е казал, че ще е лесно. И ако е лесно всеки втори ще е писател.

Но аз ще успея, трябва да успея!

Вашият коментар

