Update

 

По-голямата част от вниманието ми е концентрирана върху писането на книгата. Имам доста идеи и горе-долу знам как ще се развие действието. Гледам да го мисли по-подробно глава за глава, за да не стане каша. Засега върви супер. Имам около 150 написани страници. Дори измислих заглавие. Все още няма да го напиша, защото не съм сигурна дали ще е то. В процес съм на обмисляне, но засега ми се струва подходящо.

Тази вечер започнах с първото редактиране. От време на време препрочитам всички глави и ще редактирам докато не стане перфектно или поне близко до перфектно.

Наистина искам да завърша книгата до края на годината (говоря за самото написването, не за дългото редактиране и препрочитане). Вярвам, че ще успея ако сте стегна още повече.

Утре и във вторник ще се отдам на писане и дано успея да добавя още две нови глави. След тях започват драмите, така да се каже.

Като цяло си мисля, че половината е написана или поне така ми се струва.

Пожелайте ми успех!!!!!

Вашият коментар

