Кошмари….

От известно време насам сънувам кошмари. И те изглеждат доста истински или поне след като се събудя се чувствам малко странно.

Сънувах как си пиша с един човек, който имаше изгаряния по цялото лице и изглеждаше страшно.

Сънувах как пропадам или как скачам от балкон. (след това винаги подскачам в леглото)

Сънувах как живея в страна, която е поробена.

Снощи сънувах как съм в художествената академия. Там ще уча и отивам за първата си лекция, която е от 17 и 30. Оказва се, че всъщност първата е била сутринта, но аз съм я пропуснала. В академията е страшно и има много коридори. Трудно е да се ориентираш. Срещам познато момиче, което вижда, че съм без бадж и стреснато ми дава своя, казвайки ми, че не може да си без бадж тук. След това имаше някаква театрално постановка, в която играеше едно бременно момиче. Тя скочи, но никой не я хвана. Видях момичето отново. Обвиняваха я, че е бременна, а тя каза, че и преди е била, но е абортирала с помощта на ножици. (не знам как е възможно).

Също така снощи сънувах как имам рожден ден. Празнувам го в старбъкс. Момчето, което харесвам е там с гаджето си. Те обаче седя в различна зала, само двамата. По едно време говорих с гаджето му. След това действието се пренесе в моя апартамент. Той беше ядосан. А аз разбрах, че майка ми и момичетата са разглеждали албуми и са намерили този за него. Опитах се да се заключа в кухнята, но той не ми позволи. Бяхме на терасата, искаше обяснение. Казваше ми, че съм го лъгала през цялото време за различни неща. Опитах се да се защитя, но напразно. Беше безнадеждно. Опитах се да му разкажа за сънищата ми, но тогава гаджето му се появи. Искаше да си ходят. Помолих го за още 10 мин., но той гневно ми отказа. Двамата стояха до мен, прегръщаха се, той я докосваше, целуваха се. А аз ги гледах и исках да умра. Бях изключително тъжна. *Когато се събудих се чувствах гадно. *

И последният сън, който помня от снощи бе как седях на терасата и си пишех с някого на заледения прозорец. И нещата, които той ми пишеше бяха страшни и то много, за жалост не ги помня. Но караха цялото ми тяло да изтръпне. И мисля, че този човек ме следеше и искаше да ме убие… (не помня с точност)

Не знам какво се случва и защо сънувам кошмари, но никога преди не е било така. Дали трябва да се притеснявам или е нормално? (сънувала съм и други кошмари, но не ги помня)

Вашият коментар

