Update

 

Вече мисля, че шеста седмица съм в университета. Честно казано нямам идея как времето мина толкова бързо. Чувството е, че все едно сме започнали вчера. Все още свиквам, но като цяло не е зле. Преподавателите са супер и добре преподават. Хубавото е, че дават възможност да се освободиш от изпита.

Проблемът е обаче в хората там. Някак си не мога да се впиша и не се чувствам много на място. Изпитвам огромно желание всеки път щом съм там да съм в нас. Нямам ни най-малка за какво да си говоря с тях. Чувствам се адски изгубена. Но както и да е, това не е толкова важно…

Библиотеката им е страхотна и има доста книги, които искам да прочета. Мисля, че се превърна в третото ми любимо място след леглото ми и старбъкс.

От другия месец започват тестовете (не сесията) и от изкараните резултати зависи дали ще успея да се освободя по някои от предметите. А целта ми е да се освободя от три и ще ми останат три.

 

Вашият коментар

