#workinprogress + update

Напоследък се опитвам да променя мисленето си и да съм по-позитивна. Гледам да не се съсредоточавам върху лошите неща, а да изваждам хубавите от дадената ситуация. Старая се да не мисля какво мислят другите за мен или какво означават нечии думи. Опитвам се да не съм зависима емоционална от друг човек и да не се привързвам много, защото всички знаем как завършва това. Също така се старая да не се тревожа толкова много било то за оценки или други неща. Искам да съм спокойна и да не планирам всичко.
И до последните няколко дни уж се получаваше, но не и тази сутрин. Снощи се случиха някои неща, които ме накара да се почувствам ужасно и това чувство не ме бе напуснало и сутринта. Сега ми е много гадно и искам да прекарам деня в леглото си. И най-тъпото е, че всичко е свързано с пари. Аз мога да живея с малко пари, но наистина искам да купя подаръци на важни за мен хора. И сега това се оказва трудно. Мразя това…както и факта, че баща ми даде голяма част от заплатата си за тъпата кола. Но такъв е животът.
За първи път сънувах, че съм в Америка и беше наистина хубаво. Нямам търпение да занима, но и в същото време ме е страх, че няма да се справя, защото съм твърде притеснителна.
От друга страна вярвам в себе си и ако наистина го искам ще се справя. Много съм раздвоена, сякаш двама души живеят в мен.
Важното е, че работа със себе си, стремя се към промяна. Трудно е, но трябва да успея. И искам да благодаря на този, който ме насърчи.

Вашият коментар

