„Сняг вали“ – Book review

 

❤❤❤❤♡
Книгата е издадена на 02.10.2008 г. , едва тази година излиза на българския пазар.
Прочела съм всички книги на Джон и ще си позволя да направя една класация:
1.Вината в нашите звезди
2.Хартиени градове
3.Сняг вали
4.Уил Грейсън, Уил Грейсън
5.Къде си, Аляска
6.Множество Катрини
На първо място е книгата, която харесвам най-много, а на последно съответно тази, която харесвам най-малко.
Нека преминем към книгата, за което е това ревю. Ще се опитам да не давам спойлери.
Доста се развълнувах, когато разбрах, че ще бъде издадена и още щом излезе си я купих.
„Сняг вали” е в съавторство с Морийн Джонсън и Лорън Миракъл. Книгата се състои от три истории, всяка от които написана от един от авторите.
Главни герои са: Джубили, Стюърт, Тобин, Херцога, Джей Пи, Ади и Джеб. Техните истории се преплитат и действието се развива в Грейстаун в навечерието на Коледа.
Книгата определено е различна и не съм чела подобна на нея, с такова оформление на историята. В разказите няма нищо сладникаво, което да подразни читателя. Историите са приятни, леки за четене, карат те да се усмихнеш. Поне мен ме накараха, дори ми се прииска и аз съм там, на мястото на един от тях и да преживея това, което и те.
Третата история – за Джеб и Ади, не ми допадна чак толкова. Това не означава, че не е хубаво, просто не ми хареса в сравнение с другите две. Накрая става лека суматоха, но всички завършва с щастлив край. Споменава се и малко сладко прасенце, сладко.
Като цяло някои от нещата в историите изглеждат неосъществими в истинския живот, но това е хубаво. Защото те показват един алтернативен свят, различен от нашия. Позволяват ти да се потопиш в него, да забравиш за проблемите си и да се оставиш на книгата да те погълне. Поне с мен става така всеки път, когато чета някой хубава книга, а тази определено бе такава.
Мисля, че „Сняг вали” би била един чудесен коледен подарък. Ако се чудите какво да подарите на някой приятел, било то момиче или момче, препоръчвам я горещо.
Надявам се и на вас да ви е харесала колкото и на мен. Ще се радвам ако споделите мнението си.

2 thoughts on “„Сняг вали“ – Book review

  1. Тъкмо и аз днес си взех „Сняг вали“ , още съм в началото, където Джули и Джеб се запознават във влака, но нямам търпение да я прочета.

    1. Надявам се да ти хареса толкова колкото ми хареса и на мен. Историите са наистина хубаво написани. Единственото, което липсва е снегът навън.

Вашият коментар

