Игрите на глада: Сойка – Присмехулка Част 1 – Movie Review

 

❤❤❤❤

За тези, които чуват името за първи път (съмнявам се, че има такива) това е третият филм от поредицата, направенa по книгите на Сюзън Колинс.
Признавам, че съм прочела само първата книга от трите. Взех си я след като изгледах първия филм. Но като цяло не ме грабна особено. Чела съм няколко антиутипични поредици и общо взето линията е една и съща.
Самите филми са наистина хубави и си заслужава да се гледат. Третият остави голяма следа в мен и ме накара да се почувствам странно. Отне ми известно време да се осъзная след появата на финалните надписи. Една от последните сцени беше толкова реална, твърде реална и ме побиха тръпки.
Дженифър е перфектната Катнис. Тя е изключително добра актриса. Поклон пред нея. Всички актьори се справиха перфектно с ролите си. Да не говорим и за Джош , който ми е слабост.
Едно огромно „Благодаря!” на целия екип, стоящ зад продукцията. Лично за мен няма нищо по-хубаво от това да видя героите от книгите да оживяват на големия екран.
Оценката, която давам е 4 от 5, защото както вече казах не ме грабна напълно. Обикновено първият филм от последната книга е малко по-скучен, но вторият е най-добър от всички. Все пак е краят на една епична история, последната битка.
Антиутопичните истории са доста интересни, защото представят един нов, различен свят, който е „перфектен”, но в последствие се оказва, че не е или поне не за всички хора. „Игрите на глада” е точният пример за това. Хората по окръзите умират от глад, трудят се усилено, живеят на ръба. За хората от Капитола, столицата на Панем, животът е съвсем различен, разноцветен, забавен, пълен с партита и шампанско. За тях системата е идеална и няма нужда от промени. Но истината е, че нашата реалност, не някаква изкривена идея за утопия, е решението. Не е съвършена, но нищо не е.
Мое мнение е, че чрез този тип книги човек може да види една алтернатива и да осъзнае, че светът, в който живее е най-добрата опция, с която разполага.
Ще се радвам ако и вие споделите мнението си относно книгите и филмите.

Вашият коментар

