Последен пост за 2014

 

Остават броени часове до края на годината и това ще е последният ми пост за 2014-та.
Миналата година описах как е преминала 2013-та за мен. Не смятам да го правя и тази.
Вместо това ще напиша целите, които искам да осъществя. Било то през 2015-та или през следващите години.

1.Да допиша и издам книгата си. *и да не е само една*
2.Да започна да обичам себе си и съответно да съм по-малко депресирана, да се наслаждавам на живота и да не ми пука.
3.Да си намеря работа…колкото и да не искам имам нужда от пари.
4.Да замина за Америка.
5.Да бъда възможно най-добрия човек за себе си.
6.Да реша какво точно искам да правя с живота си и къде да го живея.
7.Да срещна Джъстин и Енрике (да отида на техен концерт)

Засега се сещам за това, но мисля, че е напълно достатъчно. Надявам се да изпълня тези цели през следващите години, а някои още догодина.
Знам, че това малко прилича на постовете от типа „Нова година, нова мен” или нещо подобно, но съвсем не е. Аз ги мразя между другото. Защо да чакаш да стане първи януари, за да започнеш да работиш върху себе си??? В моя защита ще кажа, че работя върху целите си, не върху всички.
2015 ще е такава каквато аз я направя. Няма някаква невидима сила, която ще реши дали ще е хубава година или лоша. Зависи изцяло от мен. Ще дам всичко от себе си да направя 2015 различна за себе си.
Благодаря на всички, които следят блога ми и редовно го посещават. Пожелавам ви приятно изкарване довечера. Забавлявайте се. Направете вечерта незабравима, направете началото на 2015-та незабравимо.

Вашият коментар

