Are we out of the woods yet? #workinprogress

 

Толкова е трудно да се опитваш да промениш мисленето си. Хората нямат и на идея. И под хората имам предвид възрастните. Има моменти, в които нещата стават много трудни и ми се иска да се предам. Да се скрия завинаги под завивките. Но после се замислям. Такъв ли искам да е животът ми. Да се крия и страхувам. Да съм депресирана и недоволна. Не!!! Искам промяна и щастие и слънце. Не искам да съм повече в дупката.
Има моменти в които започвам да плача. Дишането ми става затруднено. И усещам надигаща се паника. Усещам как се губя. Но колкото и трудно да стане оставете момента да мине. Да ви залее като вълна.
Пътят към промяната е труден и може да ми отнеме много или пък малко време да го извървя. Но няма да спра и ще стигна до моето щастливо място. Защото повече от всичко заслужавам това. Борете се за себе си и за измъкването от мрака независимо колко е трудно и болезнено.

Вашият коментар

