Be patient #workinprogress

 

Търпението е много важно, както и да се осъзнае, че хубавите неща изискват време. Насилвайки събитията няма да се спечели, а ще се загуби. Никога не забравяйте, че ако е писано ще се случи. Много по-хубаво е ако е спонтанно и непланирано отколкото измислено до последния детайл. Но ето и една малка особеност: Не всичко става както сме планирали. 99,9% от случаите не става. И когато не стане по план следва разочарованието. Образите в главата ни са идеализирани и на практика несъществуващи.
Затова е най-добре да се пуснем по течението и да оставим нещата да се случват.
Ключовата дума е „търпение”. Смисълът на този пост е това – да осъзнаем колко е важно притежаването на това качество. Но е толкова трудно. Лично за мен е изключително трудно. Никак не мога да съм търпелива и спокойна, но работя върху това.
Особено сега ми е доста трудно. Може би дори повече от всякога. Всеки, който е чакал един определен човек да му пише знае в какво състояние се намирам – лутам се между нервна криза и непукизъм.

Започването на втория семестър донякъде ще помогне, но и ще навреди.

Помощ:
1. Времето ще мине бързо и ще съм заета.
2. Докато текат лекциите ще съм съсредоточена и няма да се разсейвам.

Вреда:
1. Не съм на лекции по цял ден.
2. Времето не минава толкова бързо.
3. Имам, макар и малко, свободно време, в което мога да мисля.
4. Университетът ми действа депресиращо и доскапва и без това спаканото ми настроение.

Но нека минем към мислите в главата ми. Боже как ги мразя.
Как е възможно милион мисли да преминават през ума ми за кратък период от време?
Болезнено е и като прибавим към това и измислянето на теории и планове е равно на Ад.
Проблемът ми е, че искам нещата да се случват веднага. Мразя да чакам. Всъщност чакането е нездравословно за мен и мозъка ми. Накрая ще полудея.
Затова търпение, търпение, търпение, опит да запазя спокойствие или заблуждаване, че не е кой знае какво + избутване на милионите мисли.
Дали ще успея? Надявам се силно. И се надявам да не ми се наложи да чакам още дълго.

Вашият коментар

