Кошмар (Втора част)

 

Не съм искал да съм това, което съм. Не е като да съм намерил обявата за работа в интернет и да съм пратил CV-то си. Ако беше така щях да имам възможност да си взема отпуска или да напусна. Щеше да е лесно, но не. Винаги съм бил такъв от хиляди години…от съществуването на света.
Моята задача е на пръв поглед лесна – Кошмари. Навестявам хората всяка вечер и им пращам лоши сънища. Напомням им за тревогите или деянията, които са извършили. Напомням им колко ужасен е светът, какво може да им се случи или понякога им показвам какво ги очаква.
Това съм аз – заличавам усмивките, щастливите мисли, радостта и ги заменям със сълзи, болка, страх.
Признавам, че харесвах работата си. Опиянявах се от нещастието. То ме зареждаше и вдъхваше живот в тялото ми. Чувствах се всемогъщ, защото можех да контролирам единственото, което хората не можеха – съня.
Но тази Сила загуби свойството си. До нея се намести самотата. И не тази самота, която хората усещат, когато няма никой вкъщи или са далеч от близките си. Това не е истинска самота. А просто кофти чувство, породено от негативни мисли, което изчезва рано или късно. Истинската самота не изчезва. Тя става част от теб, ставате едно. Чувството, че си сам е перманентно и не може да бъде заменено. Няма никой до теб… Не усещаш Силата както преди. Вече няма фойерверки или огън. Останала е само лека топлина, която се разлива в теб. Но и тя с всеки следващ път отслабва докато накрая не изчезне. И тогава осъзнаваш, че си загубен, напълно погълнат от самотата. Тя те притежава. Ти си неин заложник. Всичко сякаш изгубва смисъл и ти остават само кошмарите и вярата, че Силата ще се завърне и отново ще си всемогъщ.

Вашият коментар

