Now I’m all alone…

 

Омръзна ми…
Омръзна ми никой да не е доволен от това, което правя и постоянно да ме критикуват. Омръзна ми да правя всичко грешно и да ми крещят. Омръзна ми да не съм перфектна, когато се опитвам толкова. Омръзна ми никой да не ме цени и да не ме вижда. Омръзна ми да живея в лъжа, да живея с хора, които се лъжат постоянно и крият толкова много неща един от друг.
Задушавам се в този апартамент…в този квартал…в този град…в тази държава. Хората ме задушават…техните изисквания към мен също.
Аз не съм това, което се очаква да съм. Дори не се доближавам до съвършенството…Аз съм си аз. Много хора не ме харесват и се съмнявам да има такива, които наистина ме оценяват…може би един или двама…
И знам, че не трябва да ми пука, но това не е така. Пука ми твърде много. Искам да ме харесват, искам да се впиша, да се слея…искам да изчезна…
Не мога повече…не искам да чакам хубавите моменти и да се опитвам да преживявам лошите…не е редно, не е правилно.
Вярвам, че в нов град, достатъчно далеч от стария, всичко ще е различно и ще мога да започна отново. Ще имам шанс да открия себе си, да съм сред хора, които ще ме харесват.
Но се страхувам, че няма да имам достатъчно смелост, за да се махна. Страх ме е, че ще остана тук и ще продължавам да се самонаранявам…

2 thoughts on “Now I’m all alone…

  1. Всички в този свят сме различни и смятам, че това ни прави уникални. Аз съм аз, ти си ти, всеки трябва да е себе си. Никога няма да успеем да се харесаме на всеки и не трябва да се опитваме да го правим, така губим себе си. Преди и аз се опитвах да се сливам с хората около мен и се чувствах ужасно. В мига в който започнах да бъда себе си около мен останаха много малко хора, но знам че те са истинските ми приятели. Не се страхувай да се опълчиш на света около теб. Бъди себе си, недей да мислиш кой какво ще каже, винаги ще се намери някой който ще те обсъжда и критикува. Направи първата крачка, събери смелост и се премести в друг град. Там ще намериш нови запознанства, хора с твоите интереси и ще ти е по лесно да бъдеш каквато си. Да и там ще се намерят такива, които ще говорят против теб, но както казах винаги ще има такива хора. Важното е да бъдеш себе си и да не се интересуваш какво мислят останалите, това е твоят живот и ти решаваш как ще го изживееш и каква да бъдеш. Все пак ни е даден един живот, изживей го пълноценно.

Вашият коментар

