Кошмар (Трета част)

 

Срещнах нея. Всичко се промени. Безразличието, което ме съпътстваше, изчезна. Изпари се за секунди.
Тя спеше, косата и бе разпиляна по бялата възглавница. Лицето и бе огряно от лунната светлина. Всичко в нея бе перфектно. Всяка една малка част. Усмихваше се и можех да усетя енергията и. Нямаше капчица лошо в това малко тяло. Нямаше омраза. Щастието бликаше от нея. Тя блестеше.
Сънуваше как тича по огромна поляна.
Вятърът развява косите и. Тревата гъделичка босите и крака. Тя се смее. Чувства се свободна.
Изпитах две крайно различни чувства. От една страна не исках да нарушавам съня и, покоя и. Не можех да си представя това лице да се сгърчи от болка или да заплаче. Самата мисъл ме нараняваше. Не можех да и го причиня.
Но от друга страна исках повече от всичко да я нараня. Исках да залича усмивката и, исках да я видя как плаче, как тича от страх и думата „свобода” не съществува.
Усетих как Силата се надигаше в мен. Копнеех за този момент от години. Приближих се до нея. Ароматът и – ванилия, замая главата ми за миг. Представих си как тичам заедно с нея по поляната, как се смеем. Как я вдигам, въртя, целувам.
Докоснах леко челото и. Успях да се възпра и да не прокарам пръст по бузите и, да докосна плътните и устни. Не увих нито една от къдриците и около пръста си. А исках…
Вместо това заличих усмивката и. На поляната започна да вали. Слънцето бе закрито от тъмни облаци. Цветята изчезнаха, тревата изсъхна. Вече не я гъделичкаше, а бодеше. С всяка стъпка краката и се разкървавяваха още повече. Вятърът не си играеше с косата и, а я удряше силно. Тишина…нищо друго. Няма по-страшно от тишината. Ясен признак, че си сам.
Усещах как Силата ме облива. Усещах я във всяка една клетка. Тя ме зареждаше. Унищожи самотата.
Лицето на ангела се сбърчи, миглите и трепкаха, но не ми пукаше. Изпитвах наслада от страданието и. То връщаше мен.
Бях всемогъщ…всемогъщ…всемогъщ…всемогъщ…

Вашият коментар

