Семейството е важно #workinprogress

Не мисля, че на света има нещо по-важно от семейството. Дори и милион приятели не могат да го заменят. Семейството е винаги до теб, обича те безрезервно. Може да му се довериш и да разчиташ на него. Тези хора няма да се отрекат от теб и ще ти помогнат в нужда.
Поне в моето семейство е така. И не говоря само за майка ми, баща ми и брат ми. Говоря за целия род – чичовци, лели, братовчеди, баби и дядовци.
Имам голям късмет да ги имам. Защото дори и понякога да имам чувството, че те не ме приемат такава каквато съм, това не е съвсем така и ме обичат. Помагат ми и никога няма да ме оставят. Мога да им споделя лични неща, да получа съвети или дори само да бъда изслушана. Колко приятели биха направили това? Вероятно не много. Може би един или двама.
И аз също го обичам. Може да нямаме много общо и да съм съвсем различни, но те ме подкрепят и вярват в мен. И в крайна сметка накрая винаги ще ги имам. Може да мина през куп раздели с момчета, да загубя приятели, но семейството ми винаги ще е до мен.
Ще дам един много прост пример. Трябваше да си платя семестъра за университета, но нашите нямаха пари. Таксата е 300 лева. А това са изключително много пари. И вуйчо ги зае на мама. Беше наистина мило и благородно от негова страна да ни помогне, защото парите не са никак малко и не всеки ги има. Благодарна съм му много, защото ако не беше той нямам идея откъде щяхме да ги намерим.
Мисля, че повече тийнейджъри трябва да осъзнаят колко важни са тези хора без значение на колко години са, какви коли карат, какви дрехи носят и как говорят. Те са единствените, които ви обичат от раждането  до смъртта ви. Никой друг. Затова ги ценете, обичайте, прекарвайте време с тях и не ги игнорирайте заради приятели, които утре може да не са в живота ви.

Вашият коментар

