Update

Напоследък се случват доста нови неща и като цяло в живота ми е един малък хаос.

Всичко е каша, аз самата съм бъркотия, но някак си ми харесва. Дните минават толкова бързо и неусетно. Почти не ми остава време за нищо. Надявам се този период да отмине и да се стегна или поне мога да опитам да се стегна.

В крайна сметка приоритети ми са да завърша първата си година в университета, да приключа с книгата  и да започна подготвянето за заминаването за Америка догодина, да си намеря работа.

Добрата новина е, че се записах на курс по английски и съм много ентусиазирана за него. Надявам се всичко да върви по план и да го започна. Стискайте палци, защото е много важно.

Първият ми семестриален изпит мина и не се справих толкова блестящо колкото ми се искаше, но не и толкова зле.

Нещата с родители ми са твърде зле и бъдещето им като семейство е на кантар, да не кажа, че е обречено, но това е тема за друга публикация.

Вашият коментар

