Im sorry if im too fucked up for you…maybe you should leave and find someone else

„Той каза, че не ме мисли за много прецакана, но не ме познава. Не знае нищо за огромната каша в главата ми, не знае, че болката е част от мен и е невъзможно да съм щастлива за период по-дълъг от седмица или две. Винаги успявам да прецакам всичко без да го искам. Не знае за нощите, в които не можех да спя, защото мислите ми бяха толкова много и не утихваха. Не знае, че не мога да изпитвам нищо друго освен страх и болка. Не знае, че хората са страшни, защото винаги те нараняват по един или друг начин, предават те и само те използват. Не знае, че се крия от света, защото ме плаши и защото не съм готова за него, защото няма да оцелея в реалността. Аз сега едва оцелявам…Не знае за опитите, които направих преди време…не знае колко дълго мечтаех да сложа край на безсмисленото си съществуване. Не знае, че съм изгубена и се лутам…не виждам нищо и съм сама, винаги съм сама. Не знае, че от толкова много криене съм загубила идентичността си и не знам коя съм и какво искам. Не знае, че има дни, в които не искам да излизам навън и да се срещам с никого, не искам да съм част от театъра и да се преструвам на някой друг… 

Няма да знае какво да прави, как да се държи, защото не е срещал човек като мен…не е срещал човек, който не вижда нещо по-различно от черно. Човек, чийто живот е изпълнен с негативизъм и лишен от смисъл. Човек, който има само книгите си, историите и блога си, няколко приятели и близки. Човек без ясни планове и цели. Човек, който не вярва, че ще оцелее още дълго, но и човек, който твърде много се страхува да сложи край на живота си. Човек, който не е свикнал с хубави неща и човек, който не вярва на никого. Човек, който е бил предаван много пъти, лъган и изоставян…Човек, който е сам и винаги ще е, независимо колко хора има около себе си…“

Вашият коментар

