Ако не харесваш нещо в себе си, промени го #workinprogress

Наскоро проведох един доста важен разговор, който ме накара да се замисля над себе си и външния си вид. Определено имам нужда от промяна. Трябва освен вътрешно да порасна и външно.
Ще започна промяната си с отслабване и този път няма да се откажа след първата седмица. Наистина трябва да успея, защото нямам голям избор. Всъщност имам, но не искам да остана такава каквато съм. Искам да обичам себе си, а това няма как да стане ако мразя тялото си.
Много е важно да се разбере, че ако не харесваш нещо в себе си трябва да го промениш.
Следващата ми цел е да сменя гардероба си. Дрехите ми са твърде широки и тийн. А аз съм почти на 20 г. Няма как да се обличам по този начин вече. Трябва да изглеждам като възрастен. В момента се чувствам като дете и се виждам като такова и мисля, че ако променя вида си ще променя и начина си на мислене относно себе си.
Ще започна да се гримирам повече и да придам на вида си по-зрял вид.
Като цяло искам да бъда най-добрата си версия. Мисля, че всички трябва да искат това и да не се примиряват с недостатъците, които могат да променят.
Така че аз започнах промяната си в понеделник.
Всеки, който иска да се промени може да го направи. Всичко се постига с много усилия, труд и воля.
И помнете вие слагате началото на промяната, на по-добрия живот. Вие може да промените начина, по който сте възприемани и виждани от другите.

Вашият коментар

