……………..

Не знам как, но успявам да кажа грешните неща, да мисля грешните неща и да правя грешните неща. Успявам да разваля настроение си…успявам да предавам негативна енергия на други хора….

Успявам да замълча, когато се очаква да говоря и говоря, когато се очаква да замълча…

Нося се по течението и не усещам какво се случва около мен….

Знам, че не струвам и че никой не трябва да си губи времето с мен…

Но и не искам да губя близките си… Не искам да загубя него, а снощи усетих как го отдалечавам от себе си…

Истината е, че не искам това….Искам го близо до себе си, искам да  лежим без да говорим, искам да се мотаем из горите, искам да се смеем, искам да сме щастливи…. искам твърде много неща… (броя часовете до момента, в който ще си говорим или ще се видим)

Но ме е страх, че той ще ме остави…ще осъзнае, че няма смисъл, че не си заслужавам, че съм твърде прецакана…

Съжалявам….

Вашият коментар

