Всеки край дава начало на нещо по-хубаво

Нямам намерението да седя в стаята си  цял ден и да плача, да се ядосвам, да крещя и да чупя предмети. Това е жалко и долно. Аз съм повече от това. Аз не съм слаба със сигурност. Няма да си позволя да страдам за човек, който не го е грижа за мен.

Ще погледна нещата от хубавата им страна. Така е трябвало да стане. Част от живота е. Нормално е. Приемам го и готово. Преглъщам го независимо колко е гадно и гледам напред. 

Вярвам, че ме очаква нещо по-добро. Някой, който ще ме оцени и ще ме харесва такава каквато съм. Не е бил той, добре идва друг. Не е краят на света. Затваряш страницата и започваш новата глава, която ще е много по-хубава.

 

Вашият коментар

