Gotta get you out of my head…

 

Днес беше тежък ден. Защото през цялото време се опитвах да заключа напиращите в мен мисли. Слушах точно две песни, отново и отново, защото само от тях не ми се гадеше и не ми ставаше тъжно.

Имаше моменти, в които се замислях, припомнях си…Груба грешка….Бях на ръба, на сантиметри да скоча…да се оставя на тъмнината да ме завладее. Но с помощта на приятелите ми успях да се сдържа. Успях да събера разпилените парчета и да ги подредя. 

Определено е трудно и невъзможно да изтриеш всичко за няколко часа. Малко е нереално, но правя всичко по силите си, за да го приема и да продължа. Наясно съм, че няма да стане за ден или два. 

Не вярвах, че ще ми се наложи да премина през това. Боже, трудно е…толкова много…

 

Вашият коментар

