#4

Той…
Дори самата мисъл за него кара тялото ми да настръхне. В главата ми изниква неговия образ и усещам как се отнасям, как се пренасям в друго измерение…

Той…
Не е възможно да е реален. Плод е на моето въображение? Не мисля, че някой толкова идеален съществува. Но е така. Виждала съм го много пъти, познавам го, говорих с него. И въпреки това той е на милион километри от мен… на 8.2 ако трябва да сме точно…и въпреки това ми се струва твърде далеч.

Той…
Никога не би могъл да е мой, не и в реалността. Но е мой в сънищата ми, във всеки един…

Той…
Усещате ли ги? Тръпките, които преминават през тялото ви само мислейки си за него…

Вашият коментар

