#13

Бип. Имате ново съобщение.

Тя:Това е гадно.

Фактът, че не сме си говорили от цяла седмица. Липсва ми.

И да знам, че не сме заедно повече, но това не прави нещата по-малко гадни. Липсваш ми.

Не е никак лесно просто да изтриеш времето, което прекарахме. Да, знам, че не беше много, но все пак… Говорихме си всяка вечер, а сега нищо…Странно е, не го чувствам нормално.

Готова съм да заровя чувствата си, да си скрия, само за да сме приятели. Ти си важен за мен въпреки начина, по който постъпи. За мен няма значение какво казват другите за теб. Не ми пука. Техните думи няма значение. Аз те познавам по друг начин. Знам какъв си…

Той: *видяно*

Вашият коментар

