Update

 

Ще започна с нещо голямо или поне голямо за мен. Днес за първи път танцувах на сцена. Да, на сцена…пред доста хора… Оказа се не толкова страшно колкото си мислех. Не се представих перфектно, но като за първи път не беше зле. Много се радвам, че успях да преодолея това. Йей!
Друго важно е, че взех 3 от 4-те си изпита. И успях да изкарам икономиката, която ми беше доста трудна. Гордея се със себе си. Последният изпит е в събота (13.06) и след него съм свободна и завършила първата си година в университета.
Относно моето психическо състояние….през някои дни съм изпълнена с много позитивна енергия и съм радостна (като днес, например), но има дни, в които положението не е никак хубаво. Все още работя върху това .

Вашият коментар

