Какво правиш, когато си тъжен?

Аз премислям причината за състоянието си. Вглъбявам се в тази мисъл и не я пускам да си отиде…

От това ми става по-гадно и по-тъжно…

Очевидно съм мазохист и обичам да си причинявам болка…

Мразя това…

Аз съм едно разрушение…

Аз съм негативизъм…

Наранявам важни за мен хора с държанието си…

Те страдат и когато вече ме няма изпитват облекчение…

Съжалявам много…

Аз съм ужасен човек…

Не заслужавам втори шанс…

Но това е единственото, което искам…

Страх ме е, че ще го пропилея…

Страх ме е…

Страх…

Вашият коментар

