Имам една представа в главата си. Тя е толкова грешна. Толкова объркана и нереалистична…

Тя е невъзможна, твърде перфектна.

Тази представа обърква всичко. Обърква мислите ми и мен самата.

Границата между реалност и фикция се размива. Двете се сливат в едно.

Светът ми се променя, аз се променям… не знам какво точно искам…

Не знам какво говоря…защо изричам някои неща

Не знам какво правя…защо правя някои неща

Объркана съм, изгубена съм…

Виждам само тъмнина, а светлината е един далеч спомен, твърде блед, за да е истински…

Вашият коментар

