Ново начало…

tumblr_nunv6vWgxy1s4qq4wo1_540

 

 

Той се появи в живота ми в момент, в който имах нужда от човек като него. Бях попаднала в огромна черна дупка и нищо сякаш нямаше значение. Носех се по течението… Бях изгубена.
И после той ме намери или попаднахме един на друг. Няма значение.
В началото беше трудно, странно, ново, плашещо. Началото не струваше.
Но новото начало, което поставихме…то е различно. Имам чувството, че сме други хора. Не се опитваме да си обясним това помежду ни, защото няма смисъл. Знаем, че го има. Знаем, че е споделено и това е достатъчно.
И в една връзка не е най-важното да сте лудо влюбени или да сте заедно, защото всички други си имат гаджета. Истинската връзка е на съвсем различно ниво и всеки я приема различно. За мен тя е да бъдеш с човек, който те допълва, с когото си приличате, но и се различавате, дава ти това, от което имаш нужда, който те разбира. Но и за да е пълноценна връзката трябва ти да му даваш това, от което се нуждае и той, да бъдеш негова упора. И също така да се забавлявате и да няма драма. Всичко да е естествено и да не го чувствате като нещо насила. На този етап всичко това важи за моята връзка с него.
След най-добрата ми приятелка, той е най-близкия ми човек и ме познава по-добре от всички. Знае коя съм, знае от какво ме е страх, какво обичам. Знае как да ме накара да се почувствам специална… Харесва ме такава каквато съм, дори и счупена, с хиляди недостатъци…

Вашият коментар

