2
Доста често прекалявам и губя самоконтрол. Мразя се заради това. Но не винаги успявам да се удържа. Трудно е и коства много усилия, но се старая. Наистина е така, дори и да не изглежда по този начин.
Наясно съм с всичко, осъзнавам го ясно, но все пак се чувствам гадно. Не мога да чакам… Трябва ми повече търпение. Вярвам, че нещата ще се подредят, че ще имаме време.
Трябва търпение…
Търпение…
На него вероятно също не му е лесно. И е егоистично от моя страна да мрънкам и да се дразня. Защото не зависи от него. Този път ще се постарая повече. Ще се науча да се задоволявам с това, което получавам, дори и да е във формата на 20 мин. Защото няма значение за колко време се виждаме или какво правим. Важното е, че сме заедно. Важното е, че в този момент сме истински, не сме просто гласове или видео чат. Ние сме някъде там, двамата, държим се за ръце, смеем се, говорим си или просто се усмихваме един на друг.
Вярвам, че ще успеем да се справим с всичко. Вярвам, че ще сме заедно дълго време. Вярвам, че чувствата ни са истински. И вярвам, че ситуацията в момента не е нищо страшно и невъобразимо трудно. Ще го преодолеем и ще продължим напред, защото ни очакват много хубави неща. Защото искам да ги преживея с него и с никой друг.
И искам да му благодаря за това, че приема моите настроения, че е до мен дори, когато не се чувствам добре и съм тъжна. Винаги се опитва да ме накара да се усмихва. Той е истинско съкровище и не мога да повярвам, че имам човек като него в живота си. Той е твърде търпелив с мен. Надявам се и такъв да остане и се надявам, че няма да се откаже от мен, защото аз няма да го направя. Той е моето сладкишче и аз съм неговото. И няма нищо по-хубаво от това!

Вашият коментар

