Be confident!

За достатъчно дълъг период от време не харесвах себе си. Буквално не харесвах нищо – нито външно, нито вътрешно. В моите очи изглеждах грозна, сива, безлична, нещастна, скучна, тъжна.
Но това се промени. Не казвам, че в момента обичам всяка част от себе си. Би било лъжа. Естествено, че имам дни, в които се харесвам, но и дни, в които – не, като всеки нормален човек. Опитвам се да не се съсредоточавам върху недостатъците си. Като, разбира се, много помага фактът, че има човек, който ме харесва такава каквато съм. Човек, който харесва тялото ми, всяка част от него. Човек, който обожава косата ми. Който не иска да се променян. И това, че той, виждайки ме без грим, разрошена, спяща и не в голяма кондиция, пак ми казва, че съм красива е просто УОУ. Това наистина ме кара да се чувствам по-уверена спрямо външния си вид.
И след като той може да види хубавите неща, може да ги обикне, предполагам, че и аз го мога. И се опитвам. 
Опитвам се да не се концентрирам върху негативното, а само върху позитивното. 

Вашият коментар

