Update

 

От доста време публикувам рядко, понякога дори минават месеци. Истината е, че нямам много време, но и нямам голямо желание да пиша. Не само тук, а където и да е било. Което значи, че работата върху книгата ми е паузирана.
Но от време на време се чувствам виновно, че не публикувам тук. Не че има кой да чете,но този блог е важен за мен, той ми помогна много през годините. Някак си не искам да го оставям. Може би, защото един ден ще мога да го използвам за сравнение.
Но както и да е. Нека мина към ъпдейта:
Завърших успешно втората си година в университета. Йей! Беше доста трудно на моменти да балансирам между него, работата и Георги, но се справих. Гордея се със себе си.
Със сладкишчето всичко е прекрасно.
Работата върви добре, има някои промени, но нищо кой знае какво. Беше ми доста натоварено и по едно време тежко, но се справих и сега съм ок.
В момента съм се отдала на почивка. Чета книги, оцветявам си, лежа си, излизам, ходя на работа. Приятно е.
Ами май е това…
П.С. скоро заминавам на море йей!!!!

Вашият коментар

