TMI tag

large5

 

1: С какво си облечена?
Почти 12 е и още съм по пижама – черно долнище и огромна зелена тениска с робот на нея.
2: Някога била ли си влюбена?
Да и все още съм.
3: Имала ли си ужасна раздяла?
За съжаление да, но в крайна сметка от това излезе нещо още по-хубаво.
4: Колко си висока?
Мисля, че към 1,7.
5: Колко тежиш?
54 кг
6: Татуси?
Не и не мисля, че ще си правя.
7: Пиърсинги?
Не и едва ли някога ще си направя.
8: OTP?
Selena Gomez and Justin Bieber.
9: Любим сериал?
Теорията за големия взрив.
10: Любима банда?
Много харесвах Тhe Wanted, но се разпаднаха преди време…
11: Някой, който ти липсва?
Баба ми, всяка една секунда.
12: Любима песен?
Всички песни на Джъстин, Енрике и Селена.
13: На колко години си?
21
14: Коя зодия си?
Стрелец
15: Качества, които търсиш в партнцьора си?
Да е умен, забавен, сладък, да ме приема такава каквато съм, да се държи добре с мен и да може да понася мрънкането ми и лошите ми настроения.
16: Любим актьор?
Dylan O’Brien
17: Любим цвят?
Черно
18: Къде отиваш, когато си тъжна?
Преди ходех при баба и след дълъг разговор с нея се чувствах доста по-добре, но в момента просто се затварям в себе си и гледам сериали.
19: Колко време ти отнема да се изкъпеш?
Около 30 мин.
20: Причината да си направя блог в wordpress?
Най-добрата ми приятелка си направи и след известно време реших и аз да си направя. Оказа се наистина добра идея.
21: Страхове?
Страхувам се кучета и то много.
22: Кога за последно каза на някого, че го обичаш?
Тази сутрин.
23: Какво означава името ти в wordpress?
7 е просто рандъм цифра, но останалите букви са първите букви от имената на важни за мен хора.
24: Последната прочетена книга?
И заживели щастливо…
25: Книгата, която четеш в момента?
Наследницата
26: Последният сериал, който гледа?
Грим, втори сезон и нямам търпение да започна следващия.
27: Последният човек, с когото си говорила?
Георги
28: Какви са отношенията ти с този човек?
Той е моето сладкишче!
29: Любима храна?
Лазанята на мама.
30: Кое място искаш да посетиш?
Ню Йорк.
31: Последното място, което си посетила?
Созопол и беше трагично отдавна…
32: Последният път, в който излезе с някого?
Преди няколко дни (седмица-две) се видях с най-добрия ми приятел и си разменяхме подаръци за Коледа. (изключително социална съм, но не ми остава много време от работа, а и всяка вечер взимам Георги и Мишо от работа и се мотаем заедно)
Вашият коментар

